Kundesupport

Hjælp i særklasse

Med SDC's kundesupport kan både pengeinstitutter og slutbrugere få hjælp til eventuelle tekniske forespørgsler eller assistance til SDC's systemer.

Vi tilbyder hertil en fleksibel model, hvor vi enten varetager hele hotline-kontakten med netbankkunderne eller indgår som supplement til bankens egen kundesupport.

Man får som kunde hos SDC derfor mulighed for at vælge lige dét supportniveau, man har brug for.

Vores mange styrker

Fremtidssikrede løsninger

Vi udvikler en åben, integrationsklar platform, hvor vores kunder nemt og omkostningseffektivt kan bygge løsninger ovenpå  kernebanken.

Et stort nordisk fællesskab

Hos SDC er man en del af et fællesskab med over 100 pengeinstitutter fordelt i hele Norden, som giver ressourcer og til at skabe den bedste bankoplevelse. 

Kompetente medarbejdere

Vores kolleger hos SDC samarbejder om at udvikle effektive, brugervenlige og åbne systemer, og dermed sikre den gode oplevelse for kunder og slutbrugere.